زیر قند ناشتات نوشته هشت ساعت ناشتا بودن رعایت نکردی برا همین از دکتر خواسته به آزمایش مجدد برات بنویسه
قند دوساعت بعد غذات عالیه عددش
قندت خوبه
فقط قند ناشتا زیر ۹۲باشه بهتره یعنی عدد امنی میشه الانم اکیه احتمالا دکتر بگه یکم مراعات کنی
قند ناشتا بالاهه باید تا ۹۲ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.