میشه ازمایش رو ببینید خوبه یانه

تصویر
۴ پاسخ

زیر قند ناشتات نوشته هشت ساعت ناشتا بودن رعایت نکردی برا همین از دکتر خواسته به آزمایش مجدد برات بنویسه

قند دوساعت بعد غذات عالیه عددش

قندت خوبه
فقط قند ناشتا زیر ۹۲باشه بهتره یعنی عدد امنی میشه الانم اکیه احتمالا دکتر بگه یکم مراعات کنی

قند ناشتا بالاهه باید تا ۹۲ باشه

سوال های مرتبط

مامان آیشن و ائلشن مامان آیشن و ائلشن ۱۰ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی