سوره حجرات رو بخون استرس نداشته باش
خدانکنه عزیزم بهش اصلا فکر نکن داروهاتو استفاده کن و بی خیال باش خدا خودش نگهدار خودت و بچه ات هست
انشالله به موقع وبسلامتی زایمان کنی شیافت ب موقع بزن سعی کن استراحت کنی
منم درد لگن داشتم چند روز پیش رفتم سونو گفت طبیعیه داره جا باز میکنه از اول بارداری شیاف میزارم نگران نباش عزیز
هیچی نیست منم بیست هفتم بود وحشتناک درد داشتم و دکتر حتی بستریمم کردن یشب بعد از اون موقع شیاف میزنم و خوبم دیگ درد نداشتم بعد شیاف
منم درد میکرد گفت طبیعی، لگن داره جا باز میکنه
سرویکست چقدر هست؟
ایشالا ک چیزی نمیشه
انشاالله چیزی نمیشه عزیزم بیشتر ازخودت مراقبت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.