والامن ازاول گزاشتم
من بخاطر رفلاکس بالشت میزارم
واقعا بالشت نزار ، من گذاشتم گوش پسرم یکیش بله شده یکیش خوب و چسبیده هس هرچی زیر سرشون سفت تر باشه بهتره
تا ۲ سال
من از اول گذاشتم به خاطر رفلاکس
من که از این بالشت های فرمدهی میزارم
من ک از اول گذاشتم ی بالش خیلی نازک
میگن تا ۲سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.