وااای من خوردم بچم اصلاااا نخوابید هیچچچچ
اونم توی مهمانی اصلا متوجه نشدم
بله نی نی من که بالا میاره اگه زیاد کافئین استفاده کنم .
آره خوابش کم میشه
اگر رفلاکس داره ممکنه رفلاکسشو بد تر کنه
در حد یه لیوان دو لیوان نه ، من خوردم اوکی بود
اره کم خوابش میکنه
بلهه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.