دخترا کافئین تو شیردهی رو بچه تاثیر داره؟؟؟؟

۶ پاسخ

وااای من خوردم بچم اصلاااا نخوابید هیچچچچ
اونم توی مهمانی اصلا متوجه نشدم

بله نی نی من که بالا میاره اگه زیاد کافئین استفاده کنم .

آره خوابش کم میشه
اگر رفلاکس داره ممکنه رفلاکسشو بد تر کنه

در حد یه لیوان دو لیوان نه ، من خوردم اوکی بود

اره کم خوابش میکنه

بلهه.

سوال های مرتبط

مامان آویناگلی مامان آویناگلی ۱۰ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۲ ماهگی
مامان زیزیگلو مامان زیزیگلو ۷ ماهگی