سلام خوبین من دلم کاچی میخواد چجوری درست کنم

۶ پاسخ

درست کردی... بهم بگو منم بیام بخورم

آرد گندم تف بوداده رو باکره باروغن حیوانی بزارروحرارت خوب هم بزن بهش شربت گلاب و زعفرون ونبات اضافه کن وهم بزن گلوله‌نشه بهش زیره سیاه آسیاب شده بزن اگر مغزیجاتم داری بزن هنوز خیلی سفت نشده خاموشش کن .

دستور پخت هم دو قاشق آرد و بریز تو قابلمه با شعله خیلی کم هم بزن تا تغییر رنگ بده و از خامی دربیاد بعد کره بهش اضافه کن هم بزن تا آب بشه تو یه قابلمه دیگه قبل این که آرد درست کنی دو لیوان آی چند شاخه نبات البته شکر هم میشه من نبات میزنم بزار بجوشه تا شربتش رقیق بشه گلاب هل بنداز توش با زعفرون پنج دقیقه که قل خورد و قشنگ طعمشون و دادن به شربت خاموش کن بزار خنک بشه بعد آروم آروم به آرد که خامیشو گرفتی اضافه کن هم بزن تا آرد ها قشنگ حل بشم بعد بزار ثابت بمونه در قابلمه و نیمه باز بزار تا آبش بخار بشه و به روغن بیفته اگر بخوای خیلی روغن بده بیرون آخرش چند تیکه یخ اضافه کن ویا روغن مایع بریز موقع کره ذوب کردن

منم دلم میخواد ولی دوست دارم یکی درست کنه برام
من ک درست میکنم نمیدونم چرا نمیچسبه

کم خونی باعث ویار میشه

وای باورت میشه منم چند وقته دلم کاچی میخاد نمی‌دونم چرا
یعنی میشه یچیزی از بدنمون کم شده باشه

سوال های مرتبط

مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی