۶ پاسخ

منم درد داشتم و لکه بینی رفتم زایشگاه معاینه کرد و نوار قلب و سونو گفت تو زایمان نمیکنی ولی تو بیمارستان کیسه ابم پاره شد و زایمان کردم گاهی دکتر هم تشخیص اشتباه میدن

ساعت بگیر دردات ک منظم شد وقتشه

انشاالله درد زایمانت باشه و زود نینی نازتو بغل بگیری بسلامتی🙏

عزیزم منو دعا کن موقع زایمانت🥺
انشالله نی‌نی قشنگتو سلامت بغلش بگیری

😂😂😂😂😂😂

وایی منم از همین میترسم😂😂چند دقیقه بعد واقعا دردا میره

سوال های مرتبط