منم درد داشتم و لکه بینی رفتم زایشگاه معاینه کرد و نوار قلب و سونو گفت تو زایمان نمیکنی ولی تو بیمارستان کیسه ابم پاره شد و زایمان کردم گاهی دکتر هم تشخیص اشتباه میدن
ساعت بگیر دردات ک منظم شد وقتشه
انشاالله درد زایمانت باشه و زود نینی نازتو بغل بگیری بسلامتی🙏
عزیزم منو دعا کن موقع زایمانت🥺
انشالله نینی قشنگتو سلامت بغلش بگیری
😂😂😂😂😂😂
وایی منم از همین میترسم😂😂چند دقیقه بعد واقعا دردا میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.