همه بچه ها تو سن سه ماه و چهارماه همینن چون جهش رشدی دارن باید تحمل کنیم
فدای تو بشم خدا بهت صبر و تحمل بده ..واس ما یدونه است کم آوردیم ..واس تو که دوقلو ..خدا بهت آرامش بده ..😘
وای دقیقا منی تو دوقلو خیلی سخته منم یکیشون بغلی شده داغونم بخدا
کاملا درکت میکنم. من روزا بچه هارو میزارم توی تشک بازی ولی ده دقیقه بیشتر نمیمونن هر کدوم عروسکا براشون تکراری میشن. بخدا یه دسشویی بزور میرم. تمام جونم درد میگیره زانوهام صدا میده فقط میگم این روزای سخت زودتر تموم بشع 😭
وای یاد پارسال این موقع افتادم دخترم دمار از روزگارم در آورد هنوزم که هنوزه گریه و نق نق
من یه بچه مدرسه ای هم دارم که آنلاین درس میخونه😔😔😔
عزیزم مادربودن سخته بایدتوسخت ترین شرایط هم شادباشی وسرحال وقوی
الهی عزیزم درکت میکنم واقعا سخته صبور باش این روز هاهم میگذره، تو باز کمکی داری چند روز. من از بیست روزگیشون تنهام
عزیزم تاب ریلکسی نداری؟ بزار تواون بچت اروممیشه میخوابه خیلی خوبن
تاب میدی ب کارات هم میرسی
بعدم الکی بچه نق نمیرنه حتما یک چیزیش هس احتمال زیاد نفخ و دل درد داره
بهش اهورا نی نی بده
من میدم دخترم اروممیشه تخت میخوابه
دوقلو سخته😑از اون سخت تر بچه پشت سر هم…هم يكيش ادم رو رواني ميكنه…هرجور هست يك پرستار بگير…اينجور روحيه داغون زندگيتم خراب ميكني…وقتي به خودت اهميت بدي شوهرتم بيشتر دوست داره
منم همینطور عزیزممممم
هرچی بگی حق داری
دوران سختیه
گلم شما خیلی قوی هستی
درک می کنم خیلی سخته ولی زود می گذره بعد که بزرگ بشن واست خاطره میشه
عزیزم مادر شدن همینه و بی خوابی داره تنها نیستی این روزا هم میگذره بزرگ میشن سخته ولی چاره ای جز تحمل نیست🙂هرچقدر هم بگی سخته عصاب خودت داغون تر میشه و اذیت میشی
سالم باشن نق زدن شون هم میگذره 🫠این یه هدیه ست ک خدا داده بابتش باید شکرگزار بود
وای نگو...به این داستان ها پریود و بیرون نرفتن از خونه رو هم اضافه کن...افسرده شدم،خسته شدم.دستمم انقد درد میکنه انگشتام قفل میشه.مث پیرزن ها.ولی خب همش میگم یکم دیگه صبر کنم بزرگتر میشه همدم تنهایی مامانش میشه،باهم حرف میزنیم کتاب میخونیم،نقاشی میکنیم کار خونه میکنیم،بیرون میریم...قراره روزهای شیرینی رو تجربه کنیم.اینا میشه انگیزه🌺🥰
عزیزم حق داری صدای سشوار که تو قسمت لالایی گهوارس امتحان کردی؟ خیییلی خوبه بچه ها با اون میخوابن همه بمن میگفتن نکن عادت نده ولی خودشون که سختی نمیکنن فقط نظر میدن من عادتش دادم با اون میخوابه
چاره چیه،،،کسی نیست کمکی
تنهایی ،؟
عزیزم یه کم دیگه تحمل کنی خوابش تنظیم میشه و همه چیز خوب میشه
قوی باش مادر مهربون🙂❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.