غذا نمیخوره مگه؟
دختر منم همینه حتی کمتر
عزیزم . خدا حفظش کنه. کاش بچه منم از ۱۱ بخوابه تا ۱۱.صبح همش بیدار میشه ناراحت میشم
وای خوش به سعادتت دختر من تا صبح سینم دهنشه
ببر دکتر. بچه منم بزور میخوره. چون رفلاکس پنهان داره
ایرادی نداره گشنش بشه میخوره بچه ها یه تایمی کم غذا میشن سعی کن بجاش غذا و خوراکی هایی ک دوس داره در حجم کم و دفعات زیاد بدی تا هم حداقل یکمم شده بخوره هم از غذا خوردن زده نشه
بچه من شبا ۵ ساعت میخوابه
همین الان سجده شکر کن 😆😆😆
اگر قد و وزنش خوبه نگران نباش
غذا خوردنش چه طوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.