اتفاقا من امروز رفتم پیش متخصص ازمایش نوشت گفتم من دلم نمیاد دخترمو ببرم اگه واجب نیست ازمایش نبرم دکتر گفت حتما ببر ممکنه کمبود آهن داشته باشه یا ویتامینی چیزی کم داشته باشه الان منم موندم ببرم یا ن
من هرماه که دارم میبرم دکتر متتصص
من فقط بهداشت بردمو واکسنشو زد دیگه نبردم آزمایش
من فقط بهداشت بردم آزمایش نمیبرم
من امروز بردم ازمایش
ببری بهتره
منم فک میکردم چیزیش نیست بردم و فهمیدم آهنش کمه و کم خونی داره که خداروشکر زود فهمیدم
یه خانمه میگف قدو وزن بچش خوب بوده دکتر گفته نیاز نیس ولی خودش بردع آزمایش هم ویتامین دی کم داشته هم کم خون بوده....
عزیزم ببری بهتره.
دکتر برای دختر من آزمایش ادرار.خون.مدفوع نوشت زودتر انجام دادیم چون وزنش کم بود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.