خانوما برای عفونت ادراری دارو چی میدن معمولا؟؟؟

۸ پاسخ

ب من دکتر مترونیدازول 500داد

سفکسیم ۴۰۰

من سفکسیم 400 میخورم منتظرم داروهام تموم شن برم ازمایش بدم ببینم عفونت برطرف شدع یانه

سفکسیم یه آنتی بیوتیک وسیع الطیف هست…اگر کشت ادرار ندادی که بدونی چه آنتی بیوتیکی بهتره (آنتی بیو گرام) بهترین گزینه سفکسیم ۴۰۰ هست هر ۲۴ ساعت یکبار

بمن سفکسیم ۴۰۰ و پماد کلوتریمازول داد

به من سفالکسین ۵۰۰ داد

دکتر ب من سفیکسیم۴۰۰داد

دکتر به من سفالکسین داد

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وششم بارداری