خانما برای عفونت ادراری چی میخورید؟؟

۷ پاسخ

من سفیسکیم ۴۰۰ میخورم هر ۱۲ ساعت یکبار با کلی آب

من اوایل داشتم سفکسیم ۴۰۰داد بهم

سفیکسیم پنج تا روزی یکی، درطول روز اب هم زیادبخور، زود به زود هم دستشویی برو

بنظرم هر چی دکترت میده بخور سر خود دارو نخور

علائم عفونت ادراری چیه؟چجوری متوجه شدید؟

سفکسیم داد دکتربه من برای ۵ روز دوباره آزمایش مجدد

قرص سفیسکم۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد