من رفتم دکتر ۶تومن شد البته مزو هم انجام دادم
بهتر از قبل شد
شیرمادر این داستانارم داره
هزینه داروها و ویتامینا بالاست
ازمایشمباید بدی
سلام
بعد زایمان ریزش مو طبیعی هس،از اونجا که حبوبات هم استفاده نمیکنی بخاطر نفخی ک ایجاد میشه برای بچه،با شیر دادن،حبوبات منبع ویتامین ب هس که کمبودش باعث ریزش مو میشه.این ریزش مو دوره ای هس خود ب خود برطرف میشه،اما میتونی قرص بیوتین استفاده کنی بیوتین برای ریزش مو خوبه
شامپو بیوکسین قرمز بگیر بزن حتماااا خیلی بهتر میشه
نه خودمم همینطوریم توی تاپیکام هست عکس ازموهام گذاشتم من دست به موهام میکشم دستم پرمومیشه وای به اینکه شونه بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.