حداقل ۲ سالش بشه
خیلی زودههههه
اولیش اینه که بچه وقتی خوابه اصلا جیش نکنه تو خواب اونموقع آمادگیشو داره می تونی کم کم یادش بدی
من دو ماه میشه دیگه تو خونه پوشکش نکردم هر 1ساعت میبرم آب باز میکنم میگم جیش جیش میکنه ولی خب خیلی وقتا هم تو خونه جیش میکنه هنوز درست نمیگه جیش اگر ببرمش میکنه نبرم جیش میکنه تو خودش
الان خیلی زوده اینطوری از نظر روحی بچه آسیب میبینه تنها کاری که میتونی بکنی در روز چند بار ببریش دستشویی جیش بکنه تا بتونه چندماه دیگه اونجا دستشویی بکنه..من فعلا دخترمو میبرم دستشویی شلنگ رو میگیره اونجاشو آب میریزه همه جا اب میریزه و بعد تا گریه باید بیارمش بیرون
منکه هنوز نگرفتم کسایی ک تجربه دارن میگن سن مناسبش بعد از دو سالگیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.