بهداشت میگفت شیر دوش دستی خوب نیست، شیر و برمیگردونه، یا برقی بگیرید یا با دست باید بدوشید تحقیق کن عزیزم بعد بخر
منم تو بیمارستان بهم گفت از شیر دوش دستی استفاده نکن بهتره با دست باشه
وای بدترین خرید عمرم بود ، نوک سینه رو باز میکنه و باعث زخم شدن سینه میشه
اصلا لازمت نمیشه
والا من قشنگم شیر داشتم اما اصلا برای من کار نکرد.
من گرفتم اصلا استفاده نشد الکی بود
کاربردی نیست این دستی ها
عزیزم من سر پسرم استفاده میکردم خیلی خوب بود همینکه شیرم از سینم میریخت با مکشش کلی شیر میدوشیدم
منتها من شیشه ایی فیروز خریده بودم پلاستیکی نبود
من شنیدم نوک سینه رو زخم میکنه
به درد من ک نخورد
میشه گفت همه کسایی که بچه دارن از همینا دارن یکم سخته ولی باهاش کنار میای چیز عجیبی نیست
خوبه بد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.