مامانا میگم پوشک سایز ۵ برای چند وقته؟؟

۹ پاسخ

من الان ۵ میبندم برای دخترم میتونم ۴ ببندم ولی همیشه یکم بزرگ تر میگیرم راحت باشه

گلم شما اهواز سزارین کردین؟

من تا الان پنج میبندم هم شورتی هم چسبی

من از شش ماهگی سایز 5میبندم بچه ام تپل هم هست

من که ۴ می‌بندم برای بچم
تازه این چند وقت دیگه به شوهرم گفتم ۳ بخره چون ۴ خیلی براش گشاد شده بود
بچم بخاطر دندون هاش آبببببببب شده

من از ۵ماهگی پنج بستم😅

12 کیلو ب بالا
بستگی ب لگن بچه ها هم داره
الان سایزشونه اکثرا

دوسه هفته هست پنج هانیز میبندم

من از ۷ ماهگی میزارم سایز ۵

سوال های مرتبط