۳ پاسخ

من حدود ۲۸ هفته بودم ۶ تا زدم هر دفعه ۳ تا البته ۳ تارو توی یه سرنگ میزنه ها نترسی فکر کنی ۳ تا آمپول هر دفعه میزنن اصلا هم چیز سختی نیست دردم نداره فقط بعد هر بار تزریق ۳ روز حرکات بچه کم میشه خیلی و مثلا برای من عوارضش اینجوری بود که همش گر میگرفتم همین

من ۲۸هفته ۶تا امپول توی ۲روز برام تزریق کردن

۳۵ هفته ۶ تا تو دو روز زدم

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی