من ۲۷ زدم دکتر گفت هر لحظه دردت گرفت دیدیم میخوای زایمان کنی میزنم
امپول ریه روی مغز جنین اثرات بدی میذاره بخصوص پسر
من ۳۰ هفته زدم و ۳۵ هفته
۳۵ هفته و ۶ روزم بود ک زایمان کردم ، قبل ازینکه بزام زدن برام دوباره
دکتر من گفت یه ماه بعد من این هفته فکرکنم بزنم بازم
من زدم گفت اگه قندتو بالا نبره فرداشبشم دوباره بعدی تزریق کنم اما قندم برد بالا یه هفته بعدش زدم
چطوری دکتر میگه امپول ریه بزنیم؟چی میشه؟یاچی میفهمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.