خانومایی ک آمپول ریه 27 هفته زدید دوباره چند هفته دکتر بهتون گفت بزنید ؟؟؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من ۲۷ زدم دکتر گفت هر لحظه دردت گرفت دیدیم میخوای زایمان کنی می‌زنم
امپول ریه روی مغز جنین اثرات بدی میذاره بخصوص پسر

من ۳۰ هفته زدم و ۳۵ هفته
۳۵ هفته و ۶ روزم بود ک زایمان کردم ، قبل ازینکه بزام زدن برام دوباره

دکتر من گفت یه ماه بعد من این هفته فکرکنم بزنم بازم

من زدم گفت اگه قندتو بالا نبره فرداشبشم دوباره بعدی تزریق کنم اما قندم برد بالا یه هفته بعدش زدم

چطوری دکتر میگه امپول ریه بزنیم؟چی میشه؟یاچی میفهمه؟

سوال های مرتبط

مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری