۶ پاسخ

هم ریه داد و سرم سولفات. ‌ هفته پیش زدم

28 هفته معمولا میدن
و حتما برنید

من دکترم نداد ،گفت نیاز نیست در صورتیکه کیسه آبت پاره بشه یا انقباض بگیری ،گفت تا اینجا آمدی به بعدشم میری ایشالله دیگم از این حرفا نزن

من پرسیدم گفت شیش تا میدم

واسه من هنوز نداده

برای من که هنوز چیزی از آمپول ریه نگفته

سوال های مرتبط