بچه ها کسی از این دارو ها مصرف میکنه؟؟؟دکتر نوشته

تصویر
۴ پاسخ

من کلسیمم با شما یکیه منم هر ماه کلی پول دارو میدادم مولتی رو از دیجی کالا بگیر تخفیفای خیلی خوبی داره من این ماه از اونجا گرفتم خیلی راضیم

آره من به جز اینا 2تا دیگه هم میخورم که همش ویتامینه

من آهنو استفاده میکنم بقیه رو نه

اره من از این داروی اهن استفاده میکنم و یه مکمل کلسیم دیگه دارم

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری