۸ پاسخ

من نان HA ميدم ولي خيلي وزن دهي زيادي نداره چون شير رژيميه

اچ آ برا چیه

منظورت همون نان اوپتی پرو من به پسرم میدم اصلاا خوب نیست میخوام عوضش کنم

من له۶ پسرم مبدادم وزن دهیش زیاد نبود

منم نان اچ آ میدم راضیم خداروشکر وزن دهی عالی بوده

منم راضیم

آره ، منم کمکی بهش نان Ha میدم و راضی ام

آره من کلا تا الان شیر اچ آ تروویتال میدم
عالیه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان 💙🌙 مامان آقا ماهان 💙🌙 ۹ ماهگی