من نان HA ميدم ولي خيلي وزن دهي زيادي نداره چون شير رژيميه
اچ آ برا چیه
منظورت همون نان اوپتی پرو من به پسرم میدم اصلاا خوب نیست میخوام عوضش کنم
من له۶ پسرم مبدادم وزن دهیش زیاد نبود
منم نان اچ آ میدم راضیم خداروشکر وزن دهی عالی بوده
منم راضیم
آره ، منم کمکی بهش نان Ha میدم و راضی ام
آره من کلا تا الان شیر اچ آ تروویتال میدم
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.