دخترا کدومتون از کاپ قاعدگی استفاده میکنین؟🤔

۸ پاسخ

قبلا داشتم چند مدت استفاده کردم ولی با درآوردن انداختنش برام سخت بود گذاشتم کنار

من لیوا مدلی که نرم‌تره (سنسیتو ) شماره ۱.
واسه خریدش یک لحظم‌ شک نکن من خیلی تحقیق کردم نظرات دیجی کالا رو میخوندم و ...
واقعا متوجه نمیشی پریودی
واسه جاگذاریش نگران بودم که بار دوم سوم اوکیه اوکی بودم.
برای در آوردنش باید تهشو با انگشت فشار بدی ( یا مثلا نیشگونش بگیری 😅 تا اصطکاک از بین بره) تا هواش تخلیه بشه و خودشو ول کنه چون حالت مکنده داره.
لونت هم خوبه.
امیدوارم توضیحاتم برات مفید باشه

من خریدم اصلا نتونستم کنار بیام
چندبار هم امتحان کردم
یکبار گذاشتم که دیگه حس کردم جاش اوکی و خوبه
دوساعت بعد سر درد سرگیجه شدید شدید گرفتم تو سرم فشار بود
همین که کاپ دراوردم خوب شدم

نشتی نمیده؟

من هشت ساله دارم
لونت کاپ

درد نداره موقع گذاشتن؟
خطا نمیده؟

من
بدون کاپ نمیشه اصلا

من تا قبل بارداری استفاده میکردم بازم میخوام شروع کنم

سوال های مرتبط