اگه بره اون تو بمونه چی😳😳
مال منم همینطوریه اوکیه
هر وقت خواستی بیاری بیرون یه زور بده نوکش و بگیر بکش بیرون راحت
من ۴ ۵ساعتی یه بار خالی میکنم
اولش یدونه جوچیک گرفتم بعد از ۲سال استفاده سایز بزرگترش و گرفتم که زود پر نشه
من خیلی خیلی راضیم نزدیک ۴سال استفاده میکنم
قبل حاملگیم استفاده میکردم دیگه بعد از زایمان که خونریزی داشتم نمیشد استفاده کنم چقدر بدم میومد دیگه نوار بزارم دیگه خوب که شدم برا پریودیام استفاده کردم
ببخشید کاپ قاعدگی خوبه؟ اذیت نمیکنه؟دردی سوزشی چیزی نداره؟
طبیعیه عزیزم رحم یکم میکشه بالا. من زیاده حدودا دوساعت. هر دفعه که میرم دستشویی خالی میکنم
آره مال منم همینجوریه
طبیعیه دیگه
بستگی به شدت خون ریزی داره مثلا روزای اول من هر دو ساعت خالی میکنم
روزای بعد هر چهار ساعت اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.