من ۸ خرداد باید ببرمش🥺
پسرمن ک اصلا اذیت نشد حتی تب هم نکرد
ایشلا واسه شما آسون باشه
من پسرم شنبه زد خیییییلی بد بود خیییییلی
واسه ما ۲ماهگی خیلی سخت بود
ولی ۴ماهگی یکم راحت تر بود
انشاالله ک اذیت نمیشه
بستگی به کوچولوت داره همه ی بچه ها یه جور نیستن عزیزم ولی دختر من خیلی تب کرد
منم ۱۰ام باید ببرمش،خیلی استرس دارم،🥲
پسر من که خدارو شکر اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.