نرماله که
پسر من همیشه 37/2دمای بدنشه
باگلاب واب رو قاطی کن سرد سرد نباش یه ذره ولرم ترباشه که دست وپاش رو باهاش میشوری گریه نکنه بعد لباس هاشم کم کن یه بادی تنش کن تمام یه روسری خوابیدنی روش بنداز انشاالله دیگه بیشترازاین نمیره بالا
وا نرماله کهتب نداره
خوبه که دما بدنش
پاشویش کن توی آب نمک هم بریز درجا قطع میشه تبش
شربت آستامینوفن پاراکید بهش بده هر۴ساعت بعدشم پاشویش کن زیادم گرم نگش ندار
۳۷/۲ که نرمال ه عزیزم یکمی تنشو خنک نگه دار دست و پای بچه رو اب ولرم بزن بیاد پایین تر اما نرماله الکی استرس نده ب خودت
من ۳۷ و یک بود بردم بیمارستان گفت اوکیه
۳۷ و ۸ ب بالا دارو داره براش و خطره
استامینوفن دوبرابر وزنش بده گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.