۹ پاسخ

نرماله که
پسر من همیشه 37/2دمای بدنشه

باگلاب واب رو قاطی کن سرد سرد نباش یه ذره ولرم ترباشه که دست وپاش رو باهاش میشوری گریه نکنه بعد لباس هاشم کم کن یه بادی تنش کن تمام یه روسری خوابیدنی روش بنداز انشاالله دیگه بیشترازاین نمیره بالا

وا نرماله که‌تب نداره

خوبه که دما بدنش

پاشویش کن توی آب نمک هم بریز درجا قطع میشه تبش

شربت آستامینوفن پاراکید بهش بده هر۴ساعت بعدشم پاشویش کن زیادم گرم نگش ندار

۳۷/۲ که نرمال ه عزیزم یکمی تنشو خنک نگه دار دست و پای بچه رو اب ولرم بزن بیاد پایین تر اما نرماله الکی استرس نده ب خودت

من ۳۷ و یک بود بردم بیمارستان گفت اوکیه
۳۷ و ۸ ب بالا دارو داره براش و خطره

استامینوفن دوبرابر وزنش بده گلم

سوال های مرتبط

مامان جان مادر مامان جان مادر ۸ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۹ ماهگی