نظرتون دراباره اسم کیان

۹ پاسخ

من اسم کیانو ۶ سال پیش انتخاب کردم بچم دختر شد
دوباره ک باردار شدم بدون درنگ گفتم کیان
ولی اطرافیان گفتن اسمای جدید بزار یا ی اسمی ک ب دخترت بخوره کلی گشتم ب دلم ننشست
آخرم شد کیان😃

بهترین اسم😄

ی سر به نامهای گهواره بزن

🤩قشنگه

قدیمی

چی بهتر از این

خیلی قشنگه😍

خیلی قشنگه

قشنگه ما دوتاکیان داریم تو فامیلامون

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۲ ماهگی