من اسم کیانو ۶ سال پیش انتخاب کردم بچم دختر شد
دوباره ک باردار شدم بدون درنگ گفتم کیان
ولی اطرافیان گفتن اسمای جدید بزار یا ی اسمی ک ب دخترت بخوره کلی گشتم ب دلم ننشست
آخرم شد کیان😃
بهترین اسم😄
ی سر به نامهای گهواره بزن
🤩قشنگه
قدیمی
چی بهتر از این
خیلی قشنگه😍
خیلی قشنگه
قشنگه ما دوتاکیان داریم تو فامیلامون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.