سنو رشد رو کی باید انجام بدیم؟تو هفته من سنو دیگه ام هست؟

۳ پاسخ

من رفتم دکترم گفته دیگه مراقبتی نداری تا هفته28که ازمایش گلوکز و یه سونو رشد برات بنویسم

۳۲تا۳۴ هفته است

منم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری