سلام سنو رشد جنین رو کی باید بدیم

۴ پاسخ

به من دکتر گفت هفته دیگه برو

من یبار ۲۹ هفته رفتم یبارم ۳۳ هفته بستگی به نظر دکترت داره که بخواد ببینه رشد بچه خوب بوده یا ن

۳۲هفته باید بدی که اگه رشد بچه کم بود زمان داشته باشیم برای کمک کردن به رشدش من دیروز دادم

من امروز می‌خوام برم انشالله از 30 تا 32 هفته فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌وهفتم بارداری