۸ پاسخ

اع منم اینجوری ام، از بچگی اینجوری بودم....ولی حواسمو پرت میکنم که بهش فکر نکنم...❤️⚘️

شب اگه نگیره ک شب نمیش💔🙃

منم اینجوریم ادم شادیم کلا سال پیش ۱۸دی ی اتفاقی افتاد از اون موقع دیگ ادم سابق نشدم هرشب گریه میکنم همسرمم هم اذیت میشه

منم ب آینده فکر میکنم زیاد. فکر می‌کنم ی دور واسه مرده ها ناراحت میشم ی دور واسه اونایی ک در آینده میخوان بمیرن ی دور واسه بچه های یتیم ی دور واسه زندگی نکردن مامان بزرگم و منی ک خاطره ی آنچنانی ندارم باهاشون کلی چیز تا صب شه

منم همینطورم اکثرا🥺

قبلا آره اما الان نه

منم اینجوریم خواهر
من فقط ب یاد بچمم دوماه حتی از فکرم بیرون نمیره😭😭😭 😭😭

ببخشید عزیزم میشه بپریم چیزی اذییتون میکنه یا یهویی اینطوری میشید؟

سوال های مرتبط