۱۹ پاسخ

روزی۲ بار

پی پی نکنه هر ۴ یا ۵ ساعت

پیپی نکنه هر ۶ یا ۷ ساعت

هروقت خیس باشه

هر دوسه ساعت ک بیدار میشه واسه شیر پوشکشم عوض میکنم

پیپی نکنه هرچهار پنج ساعت

پی پی نکرده باشه هر ۳ ساعت

تو‌طول روز هر سه ساعت تو شب که خوابه اگه پوشکش پر از جیش شه عوض میکنم وگرنه میذارم هروقت بیدار شد کامل عوض میکنم.پی پی هم هروقت کنه در هر شرایطی درجا عوض میکنم

سه ساعت یه بار

هر وقت جیش کرد..یه بار یا دو بار…چون دختره میترسم عفونت بگیره زود عوضش میکنم.با پنبه خیس تمیزش میکنم بعدش با دستمال خشک کن خشکش میکنم بعد میذارم یکم هوا بخوره بعدش پوشک میبندم..آخه میگم اگه یوقتی خودم پوشک داشتم یه بار خیس میشد واقعا اذیت میشدم.حالا اینا طفل معصوم ها نمیتونن حرف بزنن بگن که اذیتن😢واسه همین خودم رو میذارم جای اونا زود به زود عوضش میکنم

من دخترمو زیاد مای بی بی نمیکنم فقط وقتای که بیداره سرحاله مای بی بی میکنم موقع خواب باز میکنم پاهاشو قنداق میکنم ک راحت آزاد بخوابه دو سه بار جیش می‌کنه سری عوض میکنم عفونت نگیره روز یبارم کون شو می‌شورم بقیه روز دستمال مرطوب می‌شورم بد تمیزش میکنم اگه هوا سرد باشه مای بی بی میکنم کونش گرم بشه اگه هوا گرم باشه مای بی بی نمیکنم چون اذیت میشه مثلا ما خودمون وقتی نوار بهداشتی استفاده می کنیم چقدر اذیت میشیم بچها هم اذیت میشن فوقش تشک واسه جیش کردنش آماده کن ک راحت جیش کنه روز

هروقت ک جیش کنه عوضش میکنم گناه دارن اذیت میشن

روزی ۳ الی ۴بار
بستگی داره کثیف کاری کرده باشه و اینا

هر وقت جیش بکنه هر بار هم کرم میزنم بهش

دختر من طاقت ندارم با یبار جیش هم گریه می‌کنه حتی بیشتر وقتا توخواب نق میزنه تا جیش می‌کنه

هرموقع پر بشه😂

پی پی نکنه هر سه ساعت

من چون خیلی زود ب زود مدفوع می‌کنه ساعتی😢

هروقت جیش کرد

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو💖 مامان پرنسس کوچولو💖 ۸ ماهگی