۹ پاسخ

عزیزم هروقت حس کردی زور ب معقدت میاد سری برو

دردت هر ۵دقه یبار گرفت برو بیمارستان

اگر راهت نزدیک بزار نزدیک تر بشه فاصله دردات

به نظر من برو چون معاینه میکنن کمکت میکنه زودتر باز بشی
البته نا گفته نماند احتمال پارگی کیسه آب ام هست
بعد ک معاینه شدی ۱ سانت حالا هر چی بودی بستری نشی ها که نمیزارن کارتو بکنی فقط ورزش کن پیاده روی کن جوابه

ب نظرم برو 🥲کیسه ابت تو خونه یهو پاره میشه

واییی خوش بحالت

اگه میتونی تحمل کنی صبرکن بعدش برو
برو دوش آب گرم بگیر زیر دوش حالت سجده بشین وباسنت بچرخون اسکات بزن
بعدش برو

به نظر من تا جایی که میتونی دیرتر برو
لعنتیا تا ارنج میرن داخل ادم🤦🏻‍♀️🫠

عزيزم دیگه وقتشه برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد