یکتزریقی در پای چپ و دوتا خوراکی ، پسر منم اصلاا هیچیش نبود 😄انگار نه انگار واکسنزدهبود
برای دخترمن نسبت به چهارماهگی خوب بود دوتا تزریقی دوتا خوراکی
دوتا خوراکی و یه دونه تزریقی یعنی همگرا هستش دوتا تو یه دونه جدید امده
نه یدونه تزریقی دوتا خوراکی بهداشت گفت جدیدا ادقام شده تو یه واکسن
برای پسرمنخوب بود
دوتا خوراکی دوتا تزریقی بود
سلام بله دوتا پا هست.برای پسر من که نسبتا خوب بود انقدر که بد گفتن نبود..یکم تب میکنه که به موقع استامینوفنشو بده
خیلی خیلی بده
لباسشو کم کن
دست و صورتشو بشور
دستمال بذار رو پیشونیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.