از این سن خواب های بد زیاد میبینن عزیزم
رفلاکس نداره پسر خودم اینجوریه
جاش گرم نیست ؟
اگه گرمشون باشه تو خواب کلافه میشن، یا گرسنه است
در طول روز چطوره؟
ارتباطتون در طول روز باهاش چطوره!!پرخاشگری نمیکنید ،داد سرش نمیزنید!!
وقت میزاری باهاش بازی کنی؟
گوشی دست میگیره؟!
به سوالام جواب بده تا علتشو بگم!!
اگ منظورت گاهی گریه میکنن ارادهم همینجوره تازه دارن خاب میبین طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.