پاراکید هر۶ساعت بده
اگ خیلی داغه۴ساعته بده
من دیروز درگیر همچین چيزي بودم
دخترم یهو تب کرد شروکرد عطسه و سرفه
۶ساعت یک بار پاراکید دادم تبش آروم شد
اول استامینوفن بده بعد نیم ساعت ۲.۵ سیسی ایبوپروفن بده
اگه بازم نیومد پایین نیم ساعت بعدش شیاف بزار
ایبوبروفن سریع تر از استامینوقن تبو پایین میاره
حوله یا پارچه نمدار بزار شکمش
پیاز امتحان کن کف پاش به دخترمن جواب داد
رو پیشونی کشاله ران زیر بغلش ایشالا میاد پایین تبش بعدم برو دکتر
آب ولرم حوله بزار زیر بغل کشاله ران روی پاهاش پودر کردنش روی شکمش تند تند بکش نمدار کن دوباره بکش
بزار رو پیشونیش خیلی سرد نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.