وارد ماه دهم شدیم و نزاییدیم😂🤸

تصویر
۱۹ پاسخ

من ک ۴۰ هفته و‌دوروز زایمان کردم اونم خودم رفتم بیمارستان بازم نمیخاست بیاد سزارین شدم🥹😍😂😂،انقد چروک شده بود دست و پاش ک نگو🥹

لامصب منم دردام منظم نمیشه نمی‌دونم چیکار کنم

همدردیم 😄

اه خودمم طبیعی ولی متنفرم از انتظار طبیعی

من گهوارم زاییده بود.بعدش خودم زاییدم.البته دو ردز تاخیر باعث شد ک روزتولد خودم بدنیابیاد😁.اولش استرس ک چرا نمیاد بعداینکه بدنیااومد دیدم روزتولدمه خیلی حس خوبی بود

منم تاریخ زایمانم 7 خرداد ولی هیچ علائمی ندارم

😂😂😂😂😂واییییی

منم همینطور

من تو باهم هستیم

شماهنو جاداری من گهوارم زایید خودم نه😂🚶‍♀️

وای خیلی خوب بود😹😹😹

وایی منم 10خرداد زده برام هنوز درد ندارم
از پریروز کمپوت آناناس میخورم و شربت خاکشیر 😂😂
پله میرم و میام اسکات دوش آب گرم هنوز هیچی

من خداروشکرسزارین شدم شنبه توسی هشت هفته ودوروز الانم شکرخداعالیم فقط یکم جابخیه میسوزه

دختر بزرگم هفته ۴۱ دنیا اومد امیدوارم این دخترم مثل خواهرش نباشه هفته ۳۸ تا ۳۹ دنیا بیاد.

منم 38هفته و 2 روزم 🥲😂علائم این هفتت چیه گلم؟

من ۴ روز مونده بود به ماه ده که زایمان کردم🤣

باید خیلی خیلی راه بری من صب تا شب فقط ۴ساعت میخوابیدم بقیش راه میرفتم دقیقا سر ۳۸ هفته که شدم دردم گرفت

طبیعی همینه دیگه

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی