برامنم دعا کنید به ماه شما بی دردسر برسم
فاطمع ان تی میشی ۳۹هفته و ۴روز اره؟؟؟
🤣😑🤦🏻♀️ای خدااا چ پسر ریلکسی فککنم ب باباش رفته
ب تو کنرفته تو عجولی 🤣🤣🤣
بیا دیگ خاله جان دلمان میخاد ببینه تورو
مبارکه عزیزم بسلامتی و راحت زایمان کنی🫠❤️
واقعا الان رفتم دیدم عه باهمیم ،منم وارده ماه دهم شدم😂یا علیییی
خداروشکر عزیزم
انشاالله که با سلامتی زایمان کنی و کوچولوت صحیح و سالم بیاد بغلت❤️
من فعلا همین یدونه جزو آرزوهامه که بیام تاپیک بزارم منم وارد ماه دهم شدم🫠😅
پس اون خط ابیه کی قراره پر شه؟ کسی پر شدنشو دیده؟😂
دقیقا با همیم منم با شمام دقیق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.