سلام دوستان عزیز
سونو آن تی هزینش چقدره ؟بیمه هم قبول میکنه؟

۸ پاسخ

من بیمه داشتم ولی ازاد بود کلا با ازمایشش پنج و خورده ای شد شیراز

برا من ۵۲۰۰ شد

من سونو ۲میلیون ۹۰ با بیمه سلامت ایشالا ۱۸ م نوبت دارم🥺

سلام عزیزم واسه من سونو ۱/۸۰۰شد با بیمه ازمایش ۱/۹۰۰

من ۲۹۵۰ اره بیمه قبول میکنن

من شنبه رفتم ٦١٠٠ شد

۱/۹۰۰ سونو
۱/۲۰۰ ازمایش
من بیمه داشتم ولی ازاد بود

برا من اهواز ۳.۱۰۰بود بیمه قبول میکنن ولی من ازاد بود بیمه ندارم.

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اِلیار👼🏻 مامان اِلیار👼🏻 هفته بیستم بارداری