من بیمه داشتم ولی ازاد بود کلا با ازمایشش پنج و خورده ای شد شیراز
برا من ۵۲۰۰ شد
من سونو ۲میلیون ۹۰ با بیمه سلامت ایشالا ۱۸ م نوبت دارم🥺
سلام عزیزم واسه من سونو ۱/۸۰۰شد با بیمه ازمایش ۱/۹۰۰
من ۲۹۵۰ اره بیمه قبول میکنن
من شنبه رفتم ٦١٠٠ شد
۱/۹۰۰ سونو
۱/۲۰۰ ازمایش
من بیمه داشتم ولی ازاد بود
برا من اهواز ۳.۱۰۰بود بیمه قبول میکنن ولی من ازاد بود بیمه ندارم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.