معده درد داری دکتر گفت یا صبح ناشتا پنتوپرازول بخور یا موقع درد هیوسین10
من خودم هیوسین میخورم هروقت دردم زیاده
فاموتیدین. راینتدین .پنتو پرازول .آلمینیوم ام جی.یک کوچولو عرق نعنا .چای زنجفیل
حتما با دکترت مشورت کن
من میخورم گاهی اوایل پنتاپرازول نوشت تاثیر نکرد برام بعدش فاموتیدین ۴۰ خوردم شب قبل خواب خوب شدم
آره میتونی من دکترم نوشته خودش
من پنتو و فاموتیدین میخورم
خود دکترم بهم داد
اره به من دکترم داده روزی یدونه گفته میتونم بخورم
اره میشه خورد ولی فاموتیدین مال ترش کردنه
اون پنتوپرازول که برای تنظیم اسید معده اس
پنتوپرازول ناشتایی بخوری بهتر باشه فک کنم
خیار و کیوی بخور
سلام من درد دارم زیاد ولی نمیخورم
اینجا هیچکس متخصص نیست عزیزم، و با اطلاعات غلط خدای نکرده باعث مشکلات جدی برای خودت یا جنینت میشن، در مورد این مسائل مهم بهتره که با پزشک متخصص زنان مشورت کنی، و از اون دستور مصرف نوع و دوز دارو بگیری!
اره بابا من دکترم گفت از ماه 6 همه داروهای معده مجازه اگه خیلی معده ت اذیت میکنه 🤪🤪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.