۷ پاسخ

تست بزن خوو

احتمالش هست

بله اینا نشانه بارداریه

سلام
یه تست بزن
من یک هفته از موعدم گذشت تست زدم خدارو شکر منفی بود
ولی پریود نشدم روز ۱۷م بعد از موعد رفتم بتا دادم دو ساعت بعدش پریود شدم 🤣

بی بی چک انجام بده خوب

8روز گذشت یه آزمایش ندادی؟!!!

بعلههههه

سوال های مرتبط