انشاالله مثبتی فدات شم من روز ۱۱ زدم منفی شد علائمی ندارم دیگه هم بی بی نزدم ۱۵ اردیبهشت آمپول زدم
روز۱۴ازاد سازی بالایی
روز۱۵آزاد سازی پایینی
درصورت تاخیر برو بتا بده
انشالله مثبتی عکساش رو بفرست
تو نزن دیگه
منتظر تاخیر پریودیت باش انشالله مثبتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.