۵ پاسخ

انشاالله مثبتی فدات شم من روز ۱۱ زدم منفی شد علائمی ندارم دیگه هم بی بی نزدم ۱۵ اردیبهشت آمپول زدم

روز۱۴ازاد سازی بالایی
روز۱۵آزاد سازی پایینی

تصویر

درصورت تاخیر برو بتا بده

انشالله مثبتی عکساش رو بفرست

تو نزن دیگه
منتظر تاخیر پریودیت باش انشالله مثبتی

سوال های مرتبط