۹ پاسخ

بستگی داره چه مارکی بگیری
پنج ماه پیش شیشه بی بی سیل گرفتم ۲ تومن الان شده ۵ ونیم الی ۶ و نیم !!
پستونک بی بی لند گرفته بودم ۱۵۰ الان دیگه نمیدونم چقدر شده …
از سیسمونی فروشی گرفته بودم

من شیشه شیر اونت پارسال گرفتم شد ۷۰۰ خورده ای ولی الان بالای ۱ خورده ای شده
پستونک بیبی لند ۱۱۶ تومن اینا هستش
پستونک اونت هم میدونم رو ۷۰۰ ۸۰۰ هستش

سیسمونی فروشی

من بیبی لند گرفتم از داروخانه

داروخونه ارزونتره اگ میخوای شیشه معمولی بگیری

معمولی بخر حتما نباید همه چیز مارک باشه ک ..من از فروشگاه خریدم ۱۸۰

من چون می‌خوام شیر خودمو بدم یدونه معمولی بی بی لند از داروخونه گرفتم حدودا ۲۰۰تومن شاید شایدم کمتر گفتم شاید نیاز شد

این گرفتم ۲۵۰

تصویر

من از سیسمونی فروشی گرفتم

سوال های مرتبط