سلام اول عدس بپز راحت تری وقتی پخت تو قابلمه جدا پیاز سیر ادویه آرد هم یه دوقاشق بزن فلفل زیاد بزن خوشمزه میشه رب هم یکی دوقاشق زیاد بشه خوب نیست بعدم عدس ها من که میکوبم یکم میریزم
من پیاز داغ میگیرم ادویه جات هم میزنم آب داغ میریزم تو قابلمه عدس هم اضافه کردم میزارم خوب نرم نرم بپزه
بعد که پخت خیالم راحت شدم رب گوجه به اندازه کافی نه زیاد تفت میدم میریزم داخلش باز یکم باهم بپزه جا که افتاد مشت شد خاموش میکنم
نمک یادت نره
اگه زمان پیاز داغ سیر هم بریزی که عالی تر نبود پودر سیر هم عالیه چون هم عطر میده به غذا هم سردی عدس و میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.