۶ پاسخ

چجوری دکترت سونو نفرستادت به من گفت هر هفته باید سونو بدی رفتم حاملگی های پر خطر اون گفت هر دو هفته الان دارم هر دو هفته سونو رشد میدم

انشالله که خوبه عزیزم

من ناراحنیم از اینه که من ۳۸هقته باید عمل کنم زیاد وقت ندارم کلن دو هفته اگه وزنش کم باشه دو هفته خیلی کمه

انشالاه که خوبه نگران نباش

انشاالله هم‌ صحیح و سالمه هم وزنش خوبه عزیزم😍

از ۲۹ هفته دیگه دکتر نرفتی؟ ایشالله وزنش خوبه

سوال های مرتبط