را چارش چیه دختر بزرگم اینجوریه تو خانوادم خودم تک نوه اس بعدشم دختر ندارن اونجا من دختر بزرگم وقتی پسرم ب دنیا اومد ودید همه داییهاش پدربزرگ مادربزرگ ب بچه کوچیکه توجه میکنم خیلی حسادت میکرد با اینکه خونه اقام خیلی هواشو داشتن من وقتی زایمان کردم رفتم اونجا مرتب داداشام براش اسباب بازی وسایل ت جه محبت ولی نمیدونم چرا اینجوری رفتار میکنه ولی وقتی اومدیم خونمون چون ما تو مجتمع زندگی میکنم همراه خانواده شوهرم وتقریبا بعد از ۶تا نوه دختره پسر شده خیلی بهش محبت میدادن دخترم گوشه گیر شده ساکت شده خیلی سختی کشیدم ک مبادا اون احساس کنه تنهاس منو خانوادم وباباش خیلی مراقبش بودیم
منم نگران همینم یه وقت پسرم حسادت نکنه برا همین نه خیلی لوسش میکنم نه اینکه همش دعوا کنم با کار بدش دعوا با کار خوبشم همیشه بوس و نوازشش میکنم امیدوارم تعادل محبت داشته باشم که پسرم حسادت نکنه
ممنون برای اشتراک مطلب مفید مریم جان❤️
چه جالب
خیلی سخته تعادل برقرار کردن تو محبت
اینکه چطوری لوس نشه سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.