۴ پاسخ

واسه وزن دهیش باید یه ماه بگذره اگه حساسیت یا یبوست اینا سه چهار روزه مشخص میشه

ازقوطی دوم نشون میده

نمیدونم منظورت اینه که بهش میسازه یانه؟؟؟
تو۳روز خودش معلوم میشه اگه اسهال یا بدنش دونه دونه نشه

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی