۵ پاسخ

من اسپاینال زدم و خیلی چیز گوهیه همین

تا ۵ روز گردن درد فقط همین

سلام عزیزم
منم زایمان طبیعی بودم هر چقد التماس کردم برام اپیدورال نزدن
ولی تا چند وقت بعد زایمان این سرگیجه و افت فشار رو که میگی داشتم
دکترا گفتن طبیعیه بخاطر این که خون از دست رفته
الان بهترم گاهی یهو بلند میشم سرم خیلی گیج میره چشام سیاهی میره
افت فشار هم تا میبینم حالم بد شد میرم سریع ابمیوه میخورم خوب میشم

زایمان طبیعی بودی؟
راضی بودی با اپیدورال؟

ارع اتفاقا منم میخواسم بدونم ک چیجوریع

سوال های مرتبط