عزیز دلم انشالله گل پسرت خوب میشه، پسرمنم یکبار چندماه پیش اینطور شد، سه روز تب شدید تا 40درجه میرفت ، تبش پایین هم نمی اومد، یعنی خدا به سر هیچکی نیاره، بردمش بخش کودک اونجامنو خیلی ترسوندن ازبچم ازمایش گرفتن ،گفتن تو خونش عفونت دیده شده، گفتن باید یه هفته بستریش کنی، گفتم نمیزارم بستری بشه، اونجاهیچکاری هم نمیکردن، فقط بهش سرم میزدن، بردم پیش دکتر خودش دارو داد گفت نیاز نیس بستری بشه،کفت با دارویی که میدم عفونتشم رفع میشه، خداخیرش بده با همون دارو تبش اومد پایین
ایشالله زود خوب میشه چیزی نیسست بابا الکی ترسیدیبیشتراز ۳روز بشه میگن عفونته و خطریه
بارخوبه خداروشکر میزاره سرم بزنن براش
خدا شفاش بده عزیزم
ان شاء الله خدا شفا بده
ان شا الله خدا سلامتی بده ... من از هشت ماهگی پسرم با تباش درگیر بودم . حتی ماه پیشم بی دلیل یهو تب کرد باز . امیدوارم این تایم زود بگذره و دیگ تب نکنن
الهی بگردم
خدا کنه هیچ بچه ای مریض نشه
انشاالله به زودی خوب بشه باهم سالم و سلامت برگردین خونه
غلط املایی رو نادیده بگیرین خودش تغییر میده 😐😐🙄🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.