خانما شماهم بچتون میاد یک طرف شکمتون؟؟؟

۱۳ پاسخ

اره بیشتر اوقات میاد جمع می‌کنه خودشو سمت چپ

آره تو سونو هم جمع شده بود یه طرف نصف شکممم خالی بود

اره خیلی اینجوری میکنه

اره برا من هر طرفی بچرخم میاد همونجا شروع میکنه بندری رفصیدن😂😂😂

تازگی پاهاشو می‌ذاره ی طرف و خودشو کش میده

آره هر روز یه خورده می‌ره اینور واسه خودش یه خورده می‌ره اونور انقد که شکمم قشنگ کشیده میشه اینور اونور بقیه هم میفهمن😂

میاد بالا بیشتر

اره
من هر طرف میخوابم انگار قل میخوره میره اون سمت
همیشه حس میکنم زیر پهلوم داره له میشه بیچاره

مال من از اون اووووول بسم الله سمت راست بود هنوزم هست

آره وقتی می‌خوابم به هرطرف اون قسمت می‌ره ،قشنگ حسش میکنم

ارهههه بلند شدن سخته

اره

اره بعضی اوقات.

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی