۴ پاسخ

دوفامد بخور بزار تاخیر نداشته باشی

منم‌ روز سوم تاخیرم و منفی بود🥲

هوووف منم ۱۵ ازادسازی و ماه ۸ اقدام منفی
کلی گریه کردم 🤷🏻‍♀️

چرا نميري زير نظر سپيده پيوندي؟
برج سپيد توي خيابون فرهنگ
فوق تخصص هست.

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مریم مریم قصد بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری
🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان نخود فرنگی 🫛 مامان نخود فرنگی 🫛 هفته بیست‌ونهم بارداری