۷ پاسخ

انشالله ماه بعد

تنبلی داری؟

چند وقته اقدامی

اشکال نداره من خودمم همین جوری هستم انشالله که باردار باشی

یه روز که خیلییی زوده منم ۹ روز تاخیر دارم دوبار تست زدم منفی بوده بدون علائم

سلام بعضی ها تا ده روز بعد از تاخیر نشون نمیده

یه روز خیلی زوده حداقل یه هفته تاخیر باید باشه بیبی چک نشون بده

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری