از چند هفته نی نی سکسکه می‌کنه یا چجوریه میشه توضیح بدین

۵ پاسخ

من با اینکه سومی حامله هستم هنوز سکسکه نفهمیدم چیه

من دیشب اولین بار حس کردم
پنج شش دقیقه منظم مثل نبض میزد اروم اروم 🤭🥹

یکی دوهفته دیکه

شما ویارونه بخور به مقدار زیاد
یه ان حس میکنی شکمت حباب میترکه

نی نی از شدت لذت ویارونه ای ک خوردی از طریق خون بهش رسیده به سکسکه دچار میشه

من از ۳۰ هفته متوجه شدم مث نبض میزنه

از وقتی ریه ی نینی تشکیل بشه

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۹ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری