من با اینکه سومی حامله هستم هنوز سکسکه نفهمیدم چیه
من دیشب اولین بار حس کردم
پنج شش دقیقه منظم مثل نبض میزد اروم اروم 🤭🥹
یکی دوهفته دیکه
شما ویارونه بخور به مقدار زیاد
یه ان حس میکنی شکمت حباب میترکه
نی نی از شدت لذت ویارونه ای ک خوردی از طریق خون بهش رسیده به سکسکه دچار میشه
من از ۳۰ هفته متوجه شدم مث نبض میزنه
از وقتی ریه ی نینی تشکیل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.